utorak, 30. rujna 2014.

Pomoć mojim dragim fanovima sa stranice na fb :)

Pozdrav drage moje!

U inbox dobivam mnogo poruka tipa, kako poručiti neki od besplatnih uzoraka.
U ovom postu ću vam sve objasniti, korak po korak. :)

Prvo što trebate uraditi kada vidite objavu naše stranice na svojoj naslovnoj stranici , je kliknuti na ispod ponuđeni link.
Nakon toga će se sama otvoriti novi prozorčić, to jest- moj blog.

Tu će vam se pojaviti mnoštvo mojih postova, ili samo jedan- određeni.

U svakom postu, to jest objavi, napisala sam kako je moguće dobiti uzorak.
Sve što trebate je kliknuti na dati link i po pojavi novog prozora upisati vašu adresu.

Nakon nekoliko dana, može proći čak i mjesec-pazite, dobit ćete željene uzorke!

Uživajte drage moje,

 nadam se da sam vam barem malo pomogla!

Lijep pozdrav.

Vaša blogerica!






Nema komentara:

Objavi komentar